Meriți să fii surprins.

Atât în Europa, cât și în România, Lidl face parte din Top 100 cei mai buni Angajatori!

Top Employer Romania 2017

Poziții vacante

Oraș/ cod poștal neidentificat.

 
  Posturi vacante disponibile » Afișează toate posturile vacante Căutare post

Echipele Administrative

 

Departamentul Financiar / Taxe şi impozite / Contabilitate
Cu ajutorul acestor echipe sunt coordonate fluxurile financiare, ţinând în permanenţă seama de condiţiile actuale impuse de legislaţia din domeniu în vigoare. Printre atribuţii se numără contabilitatea financiară, acordarea de consultanţă la întocmirea bilanţurilor semestriale sau anuale, precum şi planificarea şi monitorizarea managementului financiar al sediilor regionale.

Controlling
În acest departament sunt examinate toate conturile, structurile şi procesele relevante din punct de vedere al costurilor, din cadrul magazinelor şi al sediilor regionale. Este analizată situaţia actuală şi sunt propuse alternative pentru eficientizarea acesteia. Scopul final îl constituie reducerea costurilor prin optimizarea proceselor şi printr-o achiziţie cât mai avantajoasă a produselor şi a serviciilor.
Pentru toate aspectele tehnice de gestionare a costurilor, este folosit un sistem informatic standardizat care se adaptează în mod constant şi flexibil la necesităţile actuale.

Departamentul Juridic / Guvernanță, Risc și Conformitate

Pe parte juridică, rolul echipei este de a asigura consultanță juridică necesară societății, reprezentarea în instanță, verificarea contractelor și a proiectelor din perspectiva legislației aplicabile.
Pe parte de guvernanță, asigurăm transmiterea informațiilor către managementul societății.
Pe parte de risc, rolul departamentului este de a prelucra daunele, de a emite rapoarte și analize asupra daunelor, precum și de a identifica riscurile existente în societate.
Din punct de vedere conformitate, rolul departamentului este de a asigura respectarea legilor și procedurilor interne și a lua măsuri adecvate de eliminare a încălcărilor identificate.

 

Echipa de Sisteme Informatice
Succesul unei companii moderne din domeniul comerţului alimentar este condiţionat în mare măsură de disponibilitatea informaţiilor necesare la momentul potrivit şi în locul potrivit. Acest lucru e asigurat la Lidl de către Departamentul IT/Sisteme şi Proiecte, care este un furnizor intern de servicii pentru magazinele şi centrele noastre logistice. Printre atribuţiile sale se numără proiectarea, dezvoltarea şi operarea infrastructurii IT, precum şi oferirea de consultanţă internă în vederea optimizării proceselor. În scopul atingerii obiectivelor propuse, Departamentul IT este divizat în trei subdomenii de activitate:

  • IT
  • Sisteme
  • Proiecte

Activităţile principale ale celor două subdomenii Sisteme, respectiv Proiecte constau în analizarea şi soluţionarea problemelor tehnice survenite în cadrul altor departamente, asigurarea calităţii  prin testarea sistemelor operaţionale, precum şi consilierea  şi  acordarea de asistenţă tehnică magazinelor şi centrelor logistice. Aceste domenii reprezintă interfaţa dintre departamentele operative şi cel de IT. Acesta, la rândul său, pune la dispoziţie infrastructura necesară şi implementează specificaţiile definite, în conformitate cu standardele IT existente.

 

Echipa de Resurse Umane
Echipele departamentului de resurse umane consiliază şi susţin angajaţii şi cadrele de conducere Lidl în domenii precum:

  • Administrare personal şi salarizare
  • Recrutare
  • Formare şi dezvoltare profesională
  • Aspecte sociale

Echipa de administrare personal şi salarizare
Echipa de administrare personal asigură încheierea, modificarea şi încetarea contractelor de muncă în conformitate cu legea şi în termenele prevăzute de lege. Rolul cel mai important al echipei de salarizare este de a realiza calculul lunar al salariilor.

Echipa de recrutare
Echipa de recrutare din sediul central organizează evenimentele de carieră la nivel naţional, oferă şcolarizări cadrelor de conducere din vânzări pe teme de recrutare.
Echipa administrează baza de date internă de candidaturi la nivel naţional şi oferă consiliere colegilor din departamentul resurse umane, din sediile regionale.
În plus, echipa de recrutare are în responsabilitate management-ul noului site de cariere Lidl.

Echipa de formare şi dezvoltare profesională

Pentru noi este foarte important ca fiecare nou angajat Lidl să beneficieze de un bun start în companie. Pentru aceasta am creat programe de şcolarizare specifice fiecărei funcţii. "Învaţă, dezvoltă-te şi comunică!"
acesta este mesajul pe care îl transmitem colegilor noi în cadrul programelor de instruire iniţială. O perioadă de şcolarizare sistematică şi un plan de şcolarizare structurat este primul pas în planul de carieră al fiecărui angajat Lidl. Ne bazăm pe tipul de instruire unu-la-unu.

Ai prins deja experienţă în compania noastră?
Eşti bun în ceea ce faci şi cunoşti toate regulile noastre interne?

Atunci eşti pregătit să le transmiţi şi altora toate informaţiile cu privire la aşteptările pe care le avem, cât şi la propriul domeniu de activitate. Pentru angajaţii existenţi, şcolarizarea colegilor noi este un proces continuu, unul care decurge în paralel cu propria dezvoltare. La rândul lor, aceştia oferă o nouă perspectivă colegilor proaspăt intraţi în echipă: "Fii cel mai bun, intreabă-mă cum!"

Provocarea angajaţilor cu experienţă constă în a reuşi să câştige încrederea noilor veniţi, în a-i motiva şi în a se adapta la stilul lor de învăţare. Practic, "angajatul-trainer" se reinventează de fiecare dată pentru a le crea noilor colegi o experienţă de învăţare plăcută şi pentru a se perfecţiona la rândul lui.

Totul este într-o continuă dezvoltare – comunitatea noastră, mediul nostru şi bineînţeles compania noastră. De aceea, este important ca şi angajaţii Lidl să se dezvolte continuu. Nu întâmplător, mulţi dintre managerii noştri actuali au avansat în carieră pornind din magazin. Procesul de dezvoltare a angajaţilor şi programele de perfecţionare sunt elemente care ne menţin competitivitatea şi ne asigură succesul. Angajaţii eficienţi şi bine pregătiţi au şansa de a fi promovaţi pe o poziţie superioară pentru realizarea de sarcini cu un nivel mai mare de complexitate sau pot trece printr-un proces de dezvoltare personală şi profesională pe poziţia existentă. Toate demersurile de dezvoltare sunt atent stabilite în funcţie de nevoi, obiective şi persoană şi sunt monitorizate constant pentru asigurarea succesului.

La Lidl, noi investim toate resursele necesare astfel încât echipa Lidl să fie "ECHIPA DE SUCCES".

Echipa de responsabili de personal şi aspecte sociale
În fiecare sediu regional există un responsabil de personal şi aspecte sociale. Rolul acestuia este de a consilia şi de a susţine angajaţii cu privire la gestionarea şi menţinerea relaţiilor de lucru eficiente între aceştia şi superiorii lor, în conformitate cu procedurile companiei noastre şi legislaţia muncii.