Meriți să fii surprins.

Atât în Europa, cât și în România, Lidl face parte din Top 100 cei mai buni Angajatori!

Top Employer Romania 2017

Poziții vacante

Oraș/ cod poștal neidentificat.

 
  Posturi vacante disponibile » Afișează toate posturile vacante Căutare post

Echipele de Achiziţii şi Marketing

 

Echipa de Achiziţii

Departamentul de achiziţii de produse cuprinde două domenii – produse alimentare şi produse nealimentare.
Principalele atribuţii ale echipei de achiziţii constă în gestionarea produselor, în planificarea, punerea în practică şi supravegherea campaniilor promoţionale, în coordonarea dintre departamentul de achiziţii de produse şi sediile regionale, precum şi în menţinerea standardului înalt de calitate a produselor noastre.
Îmbunătăţirea permanentă şi dezvoltarea continuă a gamei de produse oferită este principala prioritate a echipei noastre de achiziţii.

 

Echipa de Marketing

Ce înseamnă să fii cu adevărat bun? Ne place să spunem că brandul reprezintă modul în care oamenii ne percep, sentimentele care îi leagă pe oameni de numele, de produsele şi de serviciile noastre. La Lidl, rolul departamentului de Marketing este de a transmite consumatorilor săi şi de a le livra consistent şi constant, în baza strategiilor stabilite cu mult timp înainte, mesajele companiei.
În mare parte, mesajele companiei sunt reprezentate de ofertele zilnice, atât pentru produsele alimentare, cât şi cele non-alimentare.
Toate campaniile livrate consumatorilor sunt pregătite cu atenţie de o echipă de peste 20 de specialişti (în online, branding indoor, outdoor, mediaplanning) care în urma analizelor amănunţite ale nevoilor unei campanii, le transpun în realitate.