Achiziții
Rolul resortului Achiziții & Marketing
Resortul Achiziții este un pilon principal în structura organizatorică, alături de Vânzări, Administrativ și Servicii Centrale și cuprinde 5 departamente principale: achiziții, calitate, administrativ, marketing si promotii.
Principalele atribuţii ale echipei de achiziţii constau în gestionarea sortimentului de produse, în planificarea, punerea în practică şi supravegherea campaniilor promoţionale si de marketing, în coordonarea dintre departamentul de achiziţii de produse şi sediile regionale, precum şi în menţinerea standardului înalt de calitate al produselor noastre.
Departamentul achiziții este compus din 6 echipe – achizitori, legume și fructe, ambalaje și design, category management, CSR monitorizare prețuri (price checker).
Departamentul Promotii
Elaborează strategia promoțională a companiei în concordanță cu obiectivele de business, planifică și gestionează reducerile de preț săptămânale și organizează binecunoscutele săptămâni tematice atât pentru articolele alimentare (Food In-Out) cât și pentru cele nealimentare (Non-Food In-Out).
De asemenea, împreună cu echipa de achizitori și cea de marketing, stabilește principalele direcții de comunicare pentru mărcile proprii, precum și principalele campanii promoționale ce se desfășoară pe parcursul unui an.
Așadar, rolul esențial al departamentului este acela de a crea promoții atractive și de a completa oferta sortimentală, astfel încât clienții să se bucure de o experiență unică la cumpăraturi.
Departamentul Administrativ
Departamentul Administrativ Achiziții face parte din cadrul Resortului „Achiziții și Marketing“ și este cel care gestionează activitațile administrative din resort, precum administrarea și auditarea datelor de bază pentru articole și furnizori, a contractelor de achiziții și, de asemenea, implementarea și coordonarea proiectelor naționale și internaționale.
Acesta este compus din următoarele echipe:
Administrare Baze de Date: Departament responsabil de întreținerea datelor de bază ale articolelor și furnizorilor de marfă pentru sortimentul permanent, In-Out (Aktion și Non-Food), Legume&Fructe, Flori&Plante.
Administrarea Contractelor: Departament responsabil de redactarea și administrarea contractelor de achiziție marfă negociate național pentru sortimentul permanent, In-Out (Aktion și Non-Food), Legume&Fructe, Flori&Plante.
Orga Proiecte: Departamentul este împărțit în două echipe:
- AUDIT INTERN: Echipă responsabilă de verificarea, auditarea și perfecționarea proceselor din cadrul departamentului Administrativ Achiziții;
- COORDONARE & PROIECTE: Echipă responsabilă de gestionarea și implementarea proiecte naționale și internaționale, raportare internă a indicatorilor către colegii de la Lidl Internațional sau către achizitorii de marfă.
Departamentul Asigurarea Calității
Calitatea este un atribut Lidl, iar rolul departamentului este crucial. Analizează marfa astfel încât aceasta să respecte calitatea negociată și siguranța alimentară, auditează furnizorii, lucrează cu achizitorii și furnizorii pentru dezvoltarea și îmbunătățirea permanenta a calității, prelucrează reclamațiile și organizează degustări.
Viața e mai frumoasă când ai mai multe ocazii de sărbătorit
Misiunea noastră este să găsim cât mai multe motive să aducem #BucuriaLidl mai aproape de clienții noștri prin produsele pe care le îndrăgesc în magazinele noastre.