cariere.lidl.ro

Oameni surprinzători, cariere surprinzătoare!
Login Login Bookmarks Bookmarks

Poziții deschise

Pentru noi este important ca încă de la începerea colaborării cu Lidl să beneficiezi atât de un salariu atractiv, cât și de toate beneficiile unei companii mari!

Către pagina de căutare joburi
Caută joburi
hero-achizitii

Achiziții

Rolul resortului Achiziții & Marketing 

Resortul Achiziții este un pilon principal în structura organizatorică, alături de Vânzări, Administrativ și Servicii Centrale și cuprinde 5 departamente principale: achiziții, calitate, administrativ, marketing si promotii. 

Principalele atribuţii ale echipei de achiziţii constau în gestionarea sortimentului de produse, în planificarea, punerea în practică şi supravegherea campaniilor promoţionale si de marketing, în coordonarea dintre departamentul de achiziţii de produse şi sediile regionale, precum şi în menţinerea standardului înalt de calitate al produselor noastre. 

Departamentul achiziții este compus din 6 echipe – achizitori, legume și fructe, ambalaje și design, category management, CSR monitorizare prețuri (price checker).

echipa-achizitori
legume-si-fructe
category-management
verificare-preturi
design-si-ambalaj

Echipa de Achizitori

Se ocupă de stabilirea sortimentului de produse ce se regăsește pe rafturile magazinelor Lidl, analize de piața și trendul comportamentului consumatorilor, negocierea prețurilor și stabilirea calității produselor ce urmează a completa sortimentul actual. 

Echipa Legume și Fructe

Se ocupă de analiza pieței, de negocieri, comenzi și gestionarea sortimentului. Unul dintre proiectele “de suflet” este colaborarea cu USAMV București pentru susținerea dezvoltării producătorilor locali și readucerea la viață a unor soiuri de legume și fructe românești. 

Category management

În strânsă legătură cu comaniile de cercetare de piață din Romania, dar și cu colegii de la Lidl INT, departamentul CM oferă suport achizitorilor în tot ceea ce înseamnă analize de piață, trenduri, cerecetări cantitative și calitative la nivel de grupă de marfă și nu numai. 

Echipa de Monitorizare prețuri

Colegii nostri denumiți intern Pricecheckeri se ocupă cu verificarea continuă și regulată a prețurilor de vanzare pentru articolele comparative la concurență. 

Echipa Ambalaje și Design

Se ocupă de dezvoltarea ambalajelor pentru produsele marcă proprie negociate local precum și de colaborarea cu tipografiile. 

Departamentul Promotii 

Elaborează strategia promoțională a companiei în concordanță cu obiectivele de business, planifică și gestionează reducerile de preț săptămânale și organizează binecunoscutele săptămâni tematice atât pentru articolele alimentare (Food In-Out) cât și pentru cele nealimentare (Non-Food In-Out).  

De asemenea, împreună cu echipa de achizitori și cea de marketing, stabilește principalele direcții de comunicare pentru mărcile proprii, precum și principalele campanii promoționale ce se desfășoară pe parcursul unui an. 
Așadar, rolul esențial al departamentului este acela de a crea promoții atractive și de a completa oferta sortimentală, astfel încât clienții să se bucure de o experiență unică la cumpăraturi. 

Departamentul Administrativ  

Departamentul Administrativ Achiziții face parte din cadrul Resortului „Achiziții și Marketing“ și este cel care gestionează activitațile administrative din resort, precum administrarea și auditarea datelor de bază pentru articole și furnizori, a contractelor de achiziții și, de asemenea, implementarea și coordonarea proiectelor naționale și internaționale.  

Acesta este compus din următoarele echipe:  

Administrare Baze de Date: Departament responsabil de întreținerea datelor de bază ale articolelor și furnizorilor de marfă pentru sortimentul permanent, In-Out (Aktion și Non-Food), Legume&Fructe, Flori&Plante.

Administrarea Contractelor: Departament responsabil de redactarea și administrarea contractelor de achiziție marfă negociate național pentru sortimentul permanent, In-Out (Aktion și Non-Food), Legume&Fructe, Flori&Plante.

Orga Proiecte: Departamentul este împărțit în două echipe:

  • AUDIT INTERN: Echipă responsabilă de verificarea, auditarea și perfecționarea proceselor din cadrul departamentului Administrativ Achiziții;
  • COORDONARE & PROIECTE: Echipă responsabilă de gestionarea și implementarea proiecte naționale și internaționale, raportare internă a indicatorilor către colegii de la Lidl Internațional sau către achizitorii de marfă. 

Departamentul Asigurarea Calității  

Calitatea este un atribut Lidl, iar rolul departamentului este crucial. Analizează marfa astfel încât aceasta să respecte calitatea negociată și siguranța alimentară, auditează furnizorii, lucrează cu achizitorii și furnizorii pentru dezvoltarea și îmbunătățirea permanenta a calității, prelucrează reclamațiile și organizează degustări. 

Achiziții

Viața e mai frumoasă când ai mai multe ocazii de sărbătorit

Misiunea noastră este să găsim cât mai multe motive să aducem #BucuriaLidl mai aproape de clienții noștri prin produsele pe care le îndrăgesc în magazinele noastre.

Testimonial Achizitii

Dacă vrei un mediu dinamic, locul tău este aici.