Oameni surprinzători, cariere surprinzătoare!
Caută joburi Login Bookmarks

Audit și Serviciu Clienți

hero-audit

Departamentul Audit Intern și Serviciu Clienți

Auditul Intern se ocupă cu organizarea și efectuarea verificărilor specifice, pentru constatarea conformității proceselor din cadrul companiei. Aceste verificări pot fi lunare, anuale sau la cerere și în diverse locuri în care Lidl își desfășoară activitatea. Departamentul de Audit Intern integrează și departamentul Call Center/Serviciu Clienți. 

planificarea
raportul
comunicarea
monitorizare

Pasul 1: Planificarea

Primul pas al unei auditări implică organizarea, stabilirea temei și a conținutului. Ca auditor Lidl, ești responsabil câte 3 luni prin rotație de unul dintre sediile regionale.

Pasul 2: Raportul

În pasul următor, te deplasezi la centrul de lucru, faci constatări cu ajutorul aplicației dedicate, consulți alte date relevante și întocmești un raport.

Pasul 3: Comunicarea

După aprobarea raportului, îl publici în sistem, discuți concluziile cu departamentul auditat și primești propuneri de măsuri de îmbunătățire de la acesta.

Pasul 4: Monitorizare măsuri

Urmărești modul și măsura în care propunerile de îmbunătățire sunt aplicate.

Știai că?

Auditorii pot fi promovați din interior, de exemplu dintre șefii de magazine.

stiati-ca

Deplasări frecvente

Un auditor parcurge 5 000 km/lună

Pregătire de specialitate

Pregătire la nivel internațional.

Transformăm problemele în motive de loialitate

Rolul nostru este să fim primul punct de contact pentru clienți, să le răspundem sesizărilor și să îi ajutăm cu informații și soluții.

Serviciu Clienți

Testimonial Call-center

Departamentul Serviciu Clienți

Se mai numește și Call Center și face parte din Departamentul de Audit Intern. Suntem punctul de legătură cu clienții noștri și ajutor pentru celelalte departamente pentru îmbunătățirea serviciilor și produselor.

oferim-solutii
ne-actualizam
suntem-prompti

Oferim soluții

Nu ne mulțumește doar să preluăm sesizările clienților, ci căutăm să le oferim soluții și să transmitem mai departe propunerile de îmbunătățire.

Ne actualizăm

Suntem flexibili, îmbunătățim constant și continuu serviciile oferite și ne adaptăm imediat la situații neprevăzute.

Suntem prompți

Ca să arătăm că ne pasă, răspundem solicitărilor clienților cât mai rapid și simplu.

Dacă ții la calitate și detalii, locul tău este aici.