Oameni surprinzători, cariere surprinzătoare!
Caută joburi Login Bookmarks

Birourile de Expansiune

hero-expansiune

Rolul birourilor de expansiune

Înainte de deschiderea magazinelor Lidl în Romania, primele departamentele înființate au fost birourile de expansiune.

În momentul de față există 6 birouri de expansiune care se ocupă de continua extindere a numărului de magazine Lidl. Acestea sunt distribuite pe tot teritoriul Romaniei astfel încât să acopere toate posibilele locății în care Lidl își dezvoltă rețeaua de magazine (Timișoara, Cluj, Iași, București).

deschidere magazin
management proiect immo
facility-management

Achizitorii de terenuri și autorizații:

Avem ca obiectiv deschiderea de aproximativ 20 de magazine noi anual și construcția de depozite noi. Gestionarea și extinderea portofoliului de proprietăți înseamnă implicarea în ciclul complet de achiziții, de la planificarea inițială până la deschiderea magazinului. Ne mândrim cu faptul că dezvoltăm relații importante cu proprietarii și dezvoltatorii.

Manager de proiect construcții

După 9 ani de la deschiderea primului magazin, Lidl continuă să se extindă. Acest lucru înseamnă construirea de noi magazine, dar și modernizarea celor vechi ceea ce se traduce orintr-o mulțime de oportunități de carieră pe termen lung pentru profesioniștii în construcții.

Facility management

Suntem responsabili cu întreținerea portofoliului Lidl de magazine, depozite și birouri din fiecare zonă a țării. Păstrăm toate locatiile în condiții de calitate optimă pentru clienții și angajații noștri. De asemenea, implementăm proiecte care fac activitatea magazinului mai sustenabilă și ne ajută să reducem costurile de operare.

 

Dacă îți plac proiectele de dezvoltare, locul tău este aici.

Proiectele noastre de succes

incadrare-arhitecturala
Protejezi spiritul orașului?

Încadrare arhitecturală

Lidl își dorește să se încadreze în arhitectura și specificul orașului, iar în acest sens și-a adaptat conceptul de clădire în Brașov și Sighișoara prin alegerea unei fațade care să se potrivească cu specificul zonei.
metropolfiliale
Te adaptezi la mediu?

Metropolfiliale

În marile orașe, spațiul disponibil pentru dezvoltare este mult mai limitat și trebuie folosit ingenios. Lidl a dezvoltat un concept de magazin poziționat pe două etaje, cu parcare amplasată sub magazin.