Oameni surprinzători, cariere surprinzătoare!
Caută joburi Login Bookmarks

Imobiliare și construcții

hero-imobiliare

Rolul departamentului Imobiliare și Construcții

Lidl este, înainte de toate, un loc familiar, iar rolul nostru este să găsim cele mai bune spații pentru dezvoltare, să construim noi magazine și să avem grijă de ele. În cadrul departamentului există trei subdepartamente: Imobiliare, Construcții și Facility Management.

facility-management
imobiliare
constructii

Facility Management

Se ocupă cu asigurarea respectării mentenanței magazinelor, precum și a planificării și urmăririi costurilor, a ofertelor de contracte și cu implementarea de noi proiecte în locațiile existente.

Departamentul Immobilien

Responsabil de administrarea portofoliului de terenuri și spații comerciale. Analizează, negociază și aprobă bugete și este interfață între birourile de expansiune și Lidl Internațional.

Departamentul Construcții

Gestionează portofoliul de magazine și depozite nou construite și oferă suport pentru implementarea standardelor, dar și soluții specifice pentru filialele atipice.

”Unește și cucerește” este formula câștigătoare

Imperiile din antichitate s-au bazat pe rețeta “divide et impera” pentru a se extinde, dar noi am aflat că avem mai mult de câștigat dacă ne unim.

Echipa Imobiliare

Testimonial Immo

Numere care contează

Suntem o echipă de peste 70 de oameni care oferă suport pentru 6 birouri de expansiune. Gestionăm un portofoliu de peste 270 de magazine și 5 depozite care le deservesc.

cladire-lidl

Echipă puternică

70 de oameni dedicați

Magazin nou

30 luni pentru fiecare deschidere.

Dacă îți plac proiectele de dezvoltare, locul tău este aici.

Proiectele noastre de succes

incadrare-arhitecturala
Protejezi spiritul orașului?

Încadrare arhitecturală

Lidl își dorește să se încadreze în arhitectura și specificul orașului, iar în acest sens și-a adaptat conceptul de clădire în Brașov și Sighișoara prin alegerea unei fațade care să se potrivească cu specificul zonei.
metropolfiliale
Te adaptezi la mediu?

Metropolfiliale

În marile orașe, spațiul disponibil pentru dezvoltare este mult mai limitat și trebuie folosit ingenios. Lidl a dezvoltat un concept de magazin poziționat pe două etaje, cu parcare amplasată sub magazin.