Oameni surprinzători, cariere surprinzătoare!
Caută joburi Login Bookmarks

Marketing

hero-marketing

Rolul Departamentului de Marketing

Rolul nostru este nu doar acela de a comunica produsele și ofertele Lidl unui target cât mai extins, ci și acela de a crește atașamentul față de brand prin campaniile sau evenimentele pe care le creăm atât online, cât și offline. Ne folosim de toate mediile de comunicare și colaborăm cu o gamă diversă de parteneri, de la agenții de creație sau de media, până la tipografii și firme de distribuție a materialelor promoționale.

atributii-diversificate
pulsul-cumparatorilor
fii-surprins
social-media

Experiențe surprinzătoare

Avem atribuții diversificate astfel încât să le putem oferi clienților noștri, prin diversele campanii și medii de comunicare, soluții și oportunități de rezolvare a nevoilor acestora, creând o conexiune cu brandul Lidl și private label-urile Lidl.

Suntem prezenți în toate mediile de comunicare și ne dorim să dăm mai departe #bucuriaLidl prin experiențe plăcute, într-un mod surprinzător.

 

Poziționarea de brand

Căutarea constantă a celor mai bune soluții, echilibrul între a fi out of the box și consolidarea brandului pe termen lung, înțelegerea publicului țintă și a nevoilor acestuia, construirea unei legături bazate pe încredere și responsabilitate între noi și consumatorii noștri - toate aceste elemente ne definesc pe noi ca echipă de marketing în Lidl.

Transformăm un brand într-un lovebrand

Lidl este unul dintre cele mai iubite branduri din România. O arată numărul mare de clienți care ne trec pragul, dar și al fanilor care ne urmăresc pe rețelele sociale.

Social Media

Noi elaborăm și implementăm strategia de comunicare pe rețelele sociale pe care Lidl este prezent, în acord cu strategiile de marketing și comunicare corporativă.

Suntem într-o lume cu infinite posibilități de comunicare.

Ne dori să le oferim clienților mereu ceva surprinzător iar asta înseamnă, pentru echipa de marketing, să ne depășim limitele, să ne adaptăm rapid și să ne suprindem uneori chiar și pe noi.

Marketing

testimonial-marketing

Dacă ești un bun comunicator, cunoști trendurile pieței, dar și pe noi, te poți adapta repede unui mediu aflat în schimbare continuă, atunci locul tău este aici.

Campanii de publicitate

lidl manifesto
Vrei să știi în ce crede Lidl?

Meriți să fii surprins

"Meriți să fii surprins" este sloganul ce reprezintă coloana vertebrală a identității Lidl România și a luat naștere în interiorul departamentului de Marketing. În jurul acestui slogan, anual sunt construite campanii prin care este expusă filosofia de brand Lidl, într-o abordare emoțională și puternică.
camara-noastra
Bucate ca la carte

Cămara Noastră

Cămara Noastră este un brand construit din dorința de a fi cât mai aproape de nevoile clienților și a le oferi mai multe produse realizate în România. Adăugând componente surprinzătoare, consumatorii au posibilitatea și de a interacționa în mediul online cu poveștile noastre.
bio-cu-tine
Vreți să vezi viața BIO în familia Dumitrescu?

Bio cu tine

Chef Florin Dumitrescu și soția sa, Cristina, și-au deschis casa pentru a filma serialul online în care promovează o alimentație responsabilă și echilibrată, bazată pe produse bio.
Bucatar fara scapare
Îți place entertainmentul, dar și gătitul?

Bucătar fără scăpare

Bucătăria este playground-ul nostru și facem totul pentru a fi mereu un loc plin de surprize. Am transformat Bucătăria Lidl în escape room iar rezultatul este un show interactiv în care Chef Florin Dumitrescu, Andrei Aradits și invitații lor încearcă să iasă dacă le iese.
electric-kingdom
Vrei să duci distracția la următorul nivel?

Electric Kingdom @Electric Castle

Ne-am distrat împreună la Electric Castle și tot împreună am dus EC către titlul de Best Medium Sized Festival în Europa. Electric Kingdom este despre experiența Lidl de a fi aproape de festivalieri, de a le oferi nu doar produsele de care ei au nevoie ci și de zone de relaxare, de entertainment sau zone de strictă necesitate.